Մոտիվացնող նամակ

Բարև Ձեզ պարոն (Անուն Ազգանեւն)

Ես Արթուր Սահակյան եմ, Ձեր կազմակերպությանը ծանոթանալով իմ մոտ ցանկություն առաջացավ ձեզ դրմել: Ես ծրագրավորող եմ և կարծում եմ, որ ձեր կազմակերպությունում աշխատելով կարող եմ էլ ավելի լավ հմտանալ իմ գործում։  Ցանկություն ունեմ նախորդ աշխատատեղում ձեռք բերված հմտություններս էլ ավելի շատացնել և կատարելագործել։ Համոզված եմ, որ նվիրվածությունս և աշխատասիրությունս թույլ կտան նպասել ընկերության շարունակական ծրագրերի իրականացմանը: Հյուս ունեմ որ շուտով անձամբ Ձեզ հետ հնարավորություն կունենամ զրույցել: Կարող եք ինձ հետ կապ հաստատել վերևում նշված էլ.հասցեով կամ հեռախոսահամարով:

Շնորհակալություն ժամանակ տրամադրելու և ընթերցելու  համար: Սիրով կսպասեմ Ձեր արձագանքին:

Հարգանքներով՝

Արթուր Սահակյան

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar